Tăiței de casă

Dragii mei, astăzi m-am gândit să fac o supă și mi-am dat seama că nu aveam fidea in casă. Cum lenea este mare,  nu am ieșit sa cumpăr
așa că m-am gândit să fac tăiței de casă.

Rețeta este foarte simplă și tăițeii se fac rapid!

Am folosit:

– 2 ouă

– un praf de sare

-aproximatv 500 g făina albă de grâu

Într-un castronel am bătut cele 2 ouă și am pus un praf de sare. După am adăugat constant făină până s-a omogenizat pentru a putea frământa.

IMG_0188

 

 

Apoi am întins aluatul într-o foaie subțire de aproximativ 2-3mm. Am rulat foaia și am tăiat aluatul fideluță.

 

 

 

IMG_0190 IMG_0192 IMG_0194

După am încins cuptorul și am pus fideaua într-o tavă pe care am bagat-o în cuptor ( cuptorul trebuie să fie încins, după care focul se stinge) și am lasăt fideaua în cuptor păna s-a uscat.

Tăițeii au fost nemaipomeniți în supă, iar ce mi-a rămas din ei, i-am pus într-o pungă de hârtie pentru a se păstra cât mai bine.

 

Leave a Reply

