Hai cu Craciunul!

Stiu ca mai este ceva pana sa vina Craciunul insa eu chiar nu mai am rabdare, ador perioada aceasta din an, ca sa nu mai zic cat de mult imi plac cadourile, impodobitul bradului sau decorarea casei!  Ah era sa uit de bomboanele de brad care au un gust cu totul si cu totul special in perioada Craciunului, ca si portocalele de altfel. Sa fim seriosi nimeni nu prea mananca portocale vara sau toamna asa cum mananca iarna.

Cozonacul facut de bunica mea este extraordinar, nu o sa se gaseasca niciodata pe piata ceva atat de bun, facut cu dragoste.  O vizitez mereu in perioada sarbatorilor, stiu cat de mult se bucura sa ma vada de fiecare data.

Imi place sa cred ca unele lucruri nu se vor schimba niciodata si ca sarbatoarea Craciunului o voi sarbatori in fiecare an ca un copil, cu aceasi emotie alaturi de cei dragi!

Voi cat de mult asteptati Craciunul?

In asteptarea Craciunului 😀

3 thoughts on “Hai cu Craciunul!

  1. Pingback: “Let’s make better mistakes tomorrow!” « studentladragoste

Leave a Reply

