Placinta mea preferata: placinta cu dovleac

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris ceva pe blog insa astazi revin cu o reteta delicioasa si anume placinta cu dovleac. Mi se pare cea mai buna placinta din lume, are un gust aparte, plus ca se potriveste cu perioada ce vine, iarna.

Bun! Sa incepem!

Am avut jumatate de dovleac urias si mi s-a parut un chin sa il curat pe tot asa ca am curatat cat am putut, cu greu, deci va sfatuiesc sa va luat dovleac gata curatat :)). Dupa care am taiat dovleacul in bucatele si l-am bagat la robot ca sa nu stau sa-l dau pe razatoare.

 

Dupa ce am dat tot dovleacul prin robot, l-am pus intr-o oala la calit, impreuna cu 400 g de zahar , dupa caz cat de dulce va place sau cat dovleac folositi.

 

 

Intre timp am pus intr-un castron 200 ml de ulei, 100g de zahar si un praf de sare, am amestecat bine pana cand s-a topit zaharul si treptat am adaugat faina ( amestecata cu un pliculet de praf de copt) pana s-a omogenizat totul, formadu-se un aluat elastic, nelipicios.

 

Am intins 2 foi subtiri, intre ele am pus umplutura de dovleac care s-a racit intre timp.

 

Am bagat placinta la cuptor timp de 45 de minute, la foc mediu, inainte de asta insa am intepat aluatul din loc in loc cu o furculita.

Iata rezultatul :D, va sfatuiesc sa incercati si voi reteta! Pofta buna! 🙂

 


3 thoughts on “Placinta mea preferata: placinta cu dovleac

Leave a Reply

