Rapid si gustos!

Intotdeauna cand imi este foarte foame si am o zi obositoare, ceea ce inseamna ca nu am chef sa gatesc imi fac paste.Se fac rapid si nu dau niciodata gres, nu pentru mine. 

Am ajuns acasa, am luat niste usturoi si l-am curatat, l-am tocat marunt, timp in care am incins intr-o tigaie niste ulei de masline. Am pus usturoiul in tigaie sa se rumeneasca.

Cu o zi in urma, in frigider aveam pusa niste carne la macerat . Superb! O combinatie grozava de condimente, m-a ajutat foarte mult in a-mi finaliza cina cat mai repede. Am pus carnea peste usturoi am calit-o dupa care am incropit ceva delicios dintr-un sos de chilli facut de mine si un sos de ardei si rosii facut de bunica mea. Totul lasat sa fiarba 10 minute + sare si patrunjel. 

Intre timp am fiert si pastele, dupa care le-am scurs si asezat frumos intr-o farfurie, am turnat sosul cu carne peste ele, am adaugat putin cascaval si gata, cina e servita!

Image

 

One thought on “Rapid si gustos!

Leave a Reply

