Un inceput de Cheesecake!


Bunaaaaaaaa!!! Blogul meu va fi despre mancare pentru ca ador sa gatesc, nu tot timpul si nu orice. M-am tot gandit zilele astea ce ar fi ideal ca prima reteta pentru inceperea blogului meu, a fost dificil si la inceput am zis sa fac ceva ce am mai facut, dar mi-am facut curaj si am zis hai sa incerc ceva nou.

Dupa ce am ajuns acasa m-am apucat de treaba, doar ma gandisem la asta toata ziua, nu? M-am apucat, am facut totul meticulos si fara sa uit vreun detaliu important. Asteptarea s-a dovedit a fi crunta, rezultatul dezastruos (nu ma asteptam sa o ard chiar din prima), dezamagitor…

Norocul meu este ca am facut compozitie mai multa sau ca tava a fost prea mica si am avut parte si de a doua sansa. Chiar acum este la cuptor si astept cu nerabdare rezultatul, iar de data asta sper sa fie unul bun si delicios! Mhhh miroase bine, voi ce credeti? O sa iasa de data asta?

O sa revin cu poze cu rezultatul.

Timpul a trecut foarte greu dar se pare ca de data asta a meritat asteptarea, nu a iesit perfect dar sunt mandra de rezultatul meu. Asa cum am promis, poze! Doamnelor si

domnilor… CHEESECAKEEEEEEE!

17 thoughts on “Un inceput de Cheesecake!

    • Multumesc, intr-adevar este foarte gustoasa. Compozitia nu se face foarte greu, insa dureaza asteptarea, cam 1h la cuptor plus alte 3 pana se raceste si poate fi taiata, iar daca vrei sa fie si mai buna, nu ar fi rau sa fie lasata si putinb la frigider!

  1. Pingback: Mi-e poftă de … | Roxy Loxy

  2. Pingback: Poezia copilăriei în leapşa « filedinpoveste

Leave a Reply

